توجه نمایشگاه بین المللی زیبایی گوانگژو 2022 به تعویق افتاد

September 3, 2022
آخرین اخبار شرکت توجه نمایشگاه بین المللی زیبایی گوانگژو 2022 به تعویق افتاد

                                                   نمایشگاه بین المللی زیبایی گوانگژو 2022 به تعویق افتاد

 

با توجه به وضعیت اپیدمی کنونی، ما کاملاً به نظرات همه طرف‌ها گوش داده‌ایم و با احتیاط تصمیم گرفتیم شصتمین نمایشگاه بین‌المللی زیبایی چین (گوانگجو) را که در ابتدا قرار بود از 4 تا 7 سپتامبر 2022 برگزار شود به تعویق بیاندازیم.


یک نمایشگاه خوب، به ویژه یک نمایشگاه حرفه ای، در واقع یک صنعت کوچک است که اغلب به طور مستقیم با کل زنجیره صنعت یک صنعت مرتبط است.برنامه های بازاریابی بسیاری از شرکت های زیبایی از نمایشگاه به عنوان یک تکیه گاه مهم برای تبلیغ استفاده می کنند.بنابراین، هنگامی که نمایشگاه تغییر می کند، برنامه کلی برای شرکت ها، به ویژه برای شرکت هایی که برای جذب سرمایه به نمایشگاه های آفلاین متکی هستند، از این هم بدتر خواهد شد.

 

نمایشگاه زیبایی چین (گوانگژو) در حال حاضر بزرگترین نمایشگاه زیبایی حرفه‌ای جهان است که رویدادهای هیجان‌انگیز دانشگاهی و تجاری و انجمن‌های سطح بالا را در بر می‌گیرد که شامل مشاغل خرد، خرده‌فروشی، ماسک‌های صورت، زیبایی پزشکی، خالکوبی، مراقبت از مو، هنر ناخن، زیبایی است. تجهیزات، جراحی پلاستیک پزشکی و موضوعات دیگر، از متخصصان، دانشمندان، نخبگان صنعت و صاحبان صنعت دعوت شده است تا آخرین فناوری، بازار و اطلاعات روند را به اشتراک بگذارند تا به صنعت کمک کند فرصت های تجاری را پیدا کند و روندهای بازار را درک کند.


اگرچه نمایشگاه نمی تواند به موقع شروع به کار کند، اما تبلیغات انواع تجهیزات زیبایی لیزر Lasy متوقف نخواهد شد.تبلیغات شهریور ماه طبق برنامه اولیه اجرا خواهد شد.تمام موسسات بزرگ اسپا زیبایی، سالن های زنجیره ای و کلینیک های پوست می توانند به صورت آنلاین سفارش دهند.